loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید حامد رجبی پور بنام عشق خاص با بالاترین کیفیت ترانه و آهنگسازی: حامد رجبی پور تنظیم: فرشاد علیزاده – مستر : امین کاوه – گیتار: کیان دارات Download New Music Hamed Raj

دانلود آهنگ جدید حامد رجبی پور بنام عشق خاص با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگسازی: حامد رجبی پور
تنظیم: فرشاد علیزاده – مستر : امین کاوه – گیتار: کیان دارات

دانلود آهنگ جدید حامد رجبی پور به نام عشق خاص

Download New Music Hamed Rajabipoor Eshghe Khas

 

دانلود آهنگ جدید حامد رجبی پور به نام عشق خاص

متن آهنگ حامد رجبی پور به نام عشق خاص :

عشقمون چقد خاصه
قلبمون پر احساسه
مطمئنم ک خدا خواسته
دلت پیش دلم وایسه
حسمون چقد خاصه
عاشقیو میشناسه
با تو حالم خوبه و تازه
دل ِ دیوونه روو شانسه
عشقمون چقد خاصه
اوواوو اووو
عشقمون چقد خاصه
عشقمون چقد خاصه
عشقمون چقد خاصه

من خوبم و باتو
خوشحالم و جاتو
به هیشکی‌ نه نمیدم
این رنگه چشماتو
احساسِ حرفاتو
به هیشکی نه نمیدم

از وقتی رفتی قلب من آروم نداره
باشی،نباشی چشم من همش میباره
دوست دارم،دوست دارم همیشه عشقم
این عشق خاصمون همیشه موندگاره
عشقمون چقد خاصه
قلبمون پر احساسه
مطمئنم ک خدا خواسته
دلت پیش دلم وایسه
حسمون چقد خاصه
عاشقیو میشناسه
با تو حالم خوبه و تازه
دل ِ دیوونه روو شانسه
عشقمون چقد خاصه
اوواوو اووو
عشقمون چقد خاصه
عشقمون چقد خاصه
عشقمون چقد خاصه

***

دانلود آهنگ جدید حامد رجبی پور به نام عشق خاص

***

من خوبم و باتو
خوشحالم و جاتو
به هیشکی‌ نه نمیدم
این رنگه چشماتو
احساسِ حرفاتو
به هیشکی نه نمیدم

از وقتی رفتی قلب من آروم نداره
باشی،نباشی چشم من همش میباره
دوست دارم،دوست دارم همیشه عشقم
این عشق خاصمون همیشه موندگاره

عشقمون چقد خاصه
قلبمون پر احساسه
مطمئنم ک خدا خواسته
دلت پیش دلم وایسه
حسمون چقد خاصه
عاشقیو میشناسه
با تو حالم خوبه و تازه
دل ِ دیوونه روو شانسه
عشقمون چقد خاصه
اوواوو اووو
عشقمون چقد خاصه
عشقمون چقد خاصه
عشقمون چقد خاصه

من خوبم و باتو
خوشحالم و جاتو
به هیشکی‌ نه نمیدم
این رنگه چشماتو
احساسِ حرفاتو
به هیشکی نه نمیدم

از وقتی رفتی قلب من آروم نداره
باشی،نباشی چشم من همش میباره
دوست دارم،دوست دارم همیشه عشقم
این عشق خاصمون همیشه موندگاره

بازدید : 79 تاریخ : یکشنبه 22 اسفند 1395 زمان : 15:12 نویسنده : لوکس صدا نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 2338
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 464
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,363
  • بازدید ماه : 475
  • بازدید سال : 76,318
  • بازدید کلی : 376,313
  • مطالب