loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام یادم نرفته با بالاترین کیفیت Download New Music Puzzle Band Called Yadam Narafte ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی , موزیک و وکال: علی ر

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام یادم نرفته با بالاترین کیفیت

Download New Music Puzzle Band Called Yadam Narafte

ترانه سرا: مهرزاد امیرخانی , موزیک و وکال: علی رهبری , تنظیم و میکس و مسترینگ: آرین بهاری
گیتار: فرشید ادهمی , کلارینت: محمد زرنوش
ویژه ماه محرم و ایام سوگواری
 
 
جهت دانلود آهنگ جدید پازل باند به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید …

آهنگ جدید پازل باند بنام یادم نرفته

متن آهنگ جدید پازل باند بنام یادم نرفته

من و تو تنها میشیم آخر من عاشق تو از من عاشقتر
منو تو با هم دنیا میشیم یه روزی با هم تنها میشیم
من و تو قلبامون با هم بود عشق تو از اول عشقم بود
من و تو هم خون بی خونیم کی بجز تو با من میمونه
یادم نرفته کجا چشماتو بستی دارم میبینم هنوزم فکر من هستی
یادم نرفته که منو یادت نرفته مهربونم
خیلی عجیبه که نمیاری به روتم
دورم هنوزم با اینکه روبروتم یادم نرفته نگرانم بودی آره خوب میدونم
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پازل باند بنام یادم نرفته

♫♫♫♫♫♫
عاشقم تو اینو میدونی حالمو از چشمام می خونی
من و تو میفهمیم این حسو کی برام میمونه غیر از تو
یادم نرفته کجا چشماتو بستی دارم میبینم هنوزم فکر من هستی
یادم نرفته که منو یادت نرفته مهربونم
خیلی عجیبه که نمیاری به روتم 
دورم هنوزم با اینکه روبروتم یادم نرفته نگرانم بودی آره خوب میدونم 

                    

بازدید : 222 تاریخ : یکشنبه 18 مهر 1395 زمان : 13:09 نویسنده : لوکس صدا نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 2338
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 575
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,201
  • بازدید ماه : 7,523
  • بازدید سال : 83,366
  • بازدید کلی : 383,361
  • مطالب