loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام رد پا با بالاترین کیفیت Download New Music By Meysam Ebrahimi – Radde Paa   دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام رد پا با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

Download New Music By Meysam Ebrahimi – Radde Paa

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

من دنبال رد پای عشقم و ولی هر جا میرم انگار پشت سرمه
حتی بوی عطرشو حس میکنم این چه بده
اون نفر اول زندگیمه باور نداره اروم اروم دیوونه میشم باز دوباره
اروم اروم این خیابونا دارن تکراری میشن بر میگردم باز با همون حال بد اشوب دیشب
دیوونه میشم اروم اروم میرم بشینم بازم پای اون عکسام
تا یکم آماده شم من دوباره واسه ی پرسه ی فردام

***

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

***
هر جا که به خاطره هات بر میخورم من یه مکس میکنم بازرم میرم تو فکر
من تا میام خودمو پیدا کنم میرم توی فکر
هر دقیقه یه خحاطره پرت میکنه حواس منو هر کی رد شد با خودش گفت این دیوونه رو
آروم آروم این خیابونا دارن تکراری میشن بر میگردم باز با همون حال بد اشوب دیشب
دیوونه میشم اروم اروم میرم بشینم بازم پای اون عکسام
 تا یکم اماده شم من دوباره واسه ی پرسه ی فردام

                    

بازدید : 113 تاریخ : یکشنبه 15 اسفند 1395 زمان : 14:38 نویسنده : لوکس صدا نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 2338
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 8,632
  • بازدید سال : 84,475
  • بازدید کلی : 384,470
  • مطالب