loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان یا من یا خودت دانلود آهنگ علی جهانیان به نام یا من یا خودت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ دانلود آهنگ فوق العاده یا من یا خودت با صدای

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان یا من یا خودت

دانلود آهنگ علی جهانیان به نام یا من یا خودت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده یا من یا خودت با صدای علی جهانیان از جوان ریمیکس

Download New Music Ali Jahanian – Ya Man Ya Khodet

علی چهانیان من یا خودت

 

جدیدترین آهنگ علی جهانیان را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.

آهنگ جدید علی جهانیان، من یا خودت نام دارد.

نوازنده گیتار این اثر، فیروز ویسانلو می باشد.

نوازنده ویولن این اثر، پیمان تونی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ یا من یا خودت از علی جهانیان

علی جهانیان یا من یا خودت

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید علی جهانیان,

دانلود آهنگ یا من یا خودت,

یا من یا خودت,

علی جهانیان,

Ya Man Ya Khodet,

Ali Jahanian,

متن آهنگ یا من یا خودت از علی جهانیان,

بازدید : 141 تاریخ : جمعه 24 خرداد 1398 زمان : 19:20 نویسنده : لوکس صدا نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 2338
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 575
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,053
  • بازدید ماه : 7,375
  • بازدید سال : 83,218
  • بازدید کلی : 383,213
  • مطالب